Debiut

24 sty 2011

Cześć,
Zaczynam pisać tego bloga ponieważ od lat jestem wielkim fanem Arsenalu. Moja przygoda z Arsenalem zaczęła się bardzo wcześnie, ponieważ mój tata od lat kibicuje Kanonierom. Obecnie mieszkam w Wielkiej Brytanii i na bieżąco w różnych mediach śledzę informacje związane z moim ukochanym klubem. Mam również masę swoich własnych przemyśleń co do polityki klubu oraz gry zespołu. Stąd też decyzja o wystartowaniu z blogiem. Szczęśliwie, zeszło się to w czasie z niezwykle obiecującym w moich oczach sezonem dla Arsenalu. Po ostatnich latach, które raczej rozczarowywały, w tym sezonie nadarza się wielka okazja by odwrócić zły los i wzbogacić klubową gablotę o kolejne trofea (osobiście mocno wierzę w dwa końcowe triumfy). Poniżej zamieszczam aktualną tabelę Premier League. To tak tytułem wstępu. W kolejnym poście znajdziecie zapowiedź jutrzejszego meczu z Ipswich Town w pucharze ligi.

Poz
Zespół
Liczba gier
Różnica bramek
Punkty
1
Manchester United
22
+29
48
2
ARSENAL
23
+26
46
3
Manchester City
24
+17
45
4
Chelsea
22
+19
38
5
Tottenham Hotspur
23
+6
38
6
Sunderland
24
+4
37
7
Blackburn Rovers
24
-6
31
8
Newcastle United
23
+3
30
9
Bolton Wanderers
23
+3
30
10
Stoke City
23
0
30



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Followers